Δευτέρα, 19 Μαρτίου 2012

Επαναληπτικές ασκήσεις στη Γλώσσα για την 2η ενότητα Α' Δημοτικού (Η παρέα).


1)Με λένε: ____________________________________________________________
2)Γράφω ξανά: 
Α ___

α ______





3)Γράφω ό,τι λείπει:

_____εροπλάνο                          _____ετός                        _____ρκούδα     



4)Κυκλώνω όλα τα α και τα Α του κειμένου:

                                                      
                Η ΑΧΤΕΝΙΣΤΗ ΑΓΕΛΑΔΑ
Έναν καιρό και μια φορά, μπορεί τώρα ή παλιά, μια αχτένιστη αγελάδα βόλτα πάει στην Ελλάδα. Στην Αθήνα έξω βγαίνει αυτοκίνητα ανασαίνει. Σ’ αερόστατο ανεβαίνει, σ’ άλλη ατμόσφαιρα πηγαίνει.
Αστροναύτη αγελάδα αξίζει να ‘χει η Ελλάδα. Τα αστεράκια γελαστά, της προσφέρουνε αυγά. Αλατοπίπερο ζητά και αμέσως τα μασά.
Η αχτένιστη αγελάδα από πάνω από ψηλά, ρίχνει κάτω μια ματιά
 και παίρνει απόφαση τρανή να κατέβει στη στιγμή.


5)Γράφω ξανά:




Ε ____

ε ________

6) Γράφω ό,τι λείπει (θυμάμαι ότι τα ονόματα ξεκινάνε με κεφαλαίο):

_____ λιά                   _____κκλησία              _____ λλάδα                          


7) Κυκλώνω όλα τα ε και τα Ε του κειμένου:

Η ΑΧΤΕΝΙΣΤΗ ΑΓΕΛΑΔΑ
Έναν καιρό και μια φορά, μπορεί τώρα ή παλιά, μια αχτένιστη αγελάδα βόλτα πάει στην Ελλάδα. Στην Αθήνα έξω βγαίνει αυτοκίνητα ανασαίνει. Σ’ αερόστατο ανεβαίνει, σ’ άλλη ατμόσφαιρα πηγαίνει.
Αστροναύτη αγελάδα αξίζει να ‘χει η Ελλάδα. Τα αστεράκια γελαστά, της προσφέρουνε αυγά. Αλατοπίπερο ζητά και αμέσως τα μασά.
Η αχτένιστη αγελάδα από πάνω από ψηλά, ρίχνει κάτω μια ματιά
 και παίρνει απόφαση τρανή να κατέβει στη στιγμή.

8) Γράφω ξανά:

 
Ι _____

ι _______


9) Γράφω ό,τι λείπει:


__ στορ__ α                              ___ ατρός                   ___ ερέας                   



10) Κυκλώνω όλα τα ι και τα Ι του κειμένου:



Του Αιόλου ασκοί ανοίξτε
τους βρώμικους καπνούς διαλύστε
να γίνει η γη μια όαση !
Στη φύση πάλι… όλοι πίσω
απ’ την αρχή να ξαναρχίσω
δεν έχω τίποτα να χάσω
παρά μονάχα να κερδίσω!
Το μέλλον είναι ηλιακό, αιολικό
να γίνει η γη ένα χωριό!


11) Γράφω ό,τι βλέπω:



Ο ____

ο  ________


12) Συμπληρώνω ό,τι λείπει:


σ __ κ __ λάτα                            ν __ σ___ κ __ μα                         

__ ρχήστρα                                  ___χι



13) Κυκλώνω τα ο και τα Ο του κειμένου:

 
Του Αιόλου ασκοί ανοίξτε
τους βρώμικους καπνούς διαλύστε
να γίνει η γη μια όαση !
Στη φύση πάλι… όλοι πίσω
απ’ την αρχή να ξαναρχίσω
δεν έχω τίποτα να χάσω
παρά μονάχα να κερδίσω!
Το μέλλον είναι ηλιακό, αιολικό
να γίνει η γηένα χωριό!


14) Διαβάζω και βάζω ο, η, το

_ σάκος
_ κασετίνα
_ Λάκης
_ μασέλα
_ Αλέκα
_ πελεκάνος
_ Σάσα
_ ποσότητα
_ πατίνι
_ λεκές
_ Μίμης
_ σήμα



15) Βάζω το ή τα:


______  παπί


______  παπιά

______ μήλο



______ μήλα


______ δέντρο


______ δέντρα



16) Ενώνω και γράφω τις φωνούλες και διαβάζω πολλές φορές:

 


α
___  ___        


ε
___  ___
Ν ν


nemo.jpg
ι
___  ___




ο
 ___   ___

















 17) Κυκλώνω τα ν και τα Ν:


ο   ,   ν   ,   ε   ,   Λ  ,   Ν   ,   α   ,   ν   ,   ι   ,   η   ,   ν   , ο 



18) Συμπληρώνω με τις φωνούλες να, νε, νο, νι:

 κα _ _ τα        _ _ ράιδα       _ _ μισμα     σταγό_ _ 

 κανό_ _    καμπά _ _ς     μπα _ _ _ _  


19) Γράφω από τα κεφαλαία στα μικρά και το αντίστροφο:

 ΠΑΤΑΤΕΣ _______________
ΚΟΠΕΛΕΣ _______________
ΣΑΚΑΚΙ _________________       


παιχνίδι ______________
κούκλα _______________
μπάλα ________________



























 

























































































































Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου