Κυριακή 25 Μαρτίου 2012

Επαναληπτικές ασκήσεις στη Γλώσσα για την 14η ενότητα Β' Δημοτικού (Με προσκαλούν και προσκαλώ).




1. Μπορείς να συμπληρώσεις τον αριθμό της παρένθεσης με το κατάλληλο αριθμητικό;

Το σχολείο μας έχει ………………..  (12) αίθουσες.
Ο Γενάρης έχει  ……………..   ……….  (31) ημέρες.
Ο παππούς μου είναι …………………….  (70) χρονών.
Η τάξη μου έχει …………………… (16) μαθητές και ………….(8) θρανία.
Ο χειμώνας διαρκεί περίπου ………………. (90) ημέρες.
Στην τσάντα μου έχω ……………. (6) βιβλία, ………………. (4) τετράδια,  …………….(3) μολύβια και …………….  ………….(24) μαρκαδόρους.



2. Μπορείς να συμπληρώσεις τις μισοσβησμένες λέξεις και να τις τονίσεις;

Το πρωί πλ ………  τα δόντια μου, βάζω τα παπούτσια μου, δ……… τα κορδόνια τους , κατεβ…….. τις σκάλες  του σπιτιού, ανεβ……….. τις σκάλες του λεωφορείου και πηγ……… στο σχολείο.
Τα γλυκά σε  παχ…….. και δε σε χορτ…….. λένε οι διαιτολόγοι.
Τα παιδιά που αρρωστ…….   μ…….   μέσα στην τάξη.
         
3. Η Άννα ετοίμασε μια πρόσκληση για τα γενέθλιά της. Όμως ξέχασε να γράψει αρκετά σημαντικά στοιχεία. Μπορείς να διορθώσεις την πρόσκλησή της;

Η πρόσκληση της Άννας
Η διορθωμένη πρόσκληση
 Ελένη,
θα χαρώ πολύ να σε δω στο πάρτι των γενεθλίων μου που θα γίνει την Παρασκευή .
Το σπίτι μου είναι στη Βέροια.

Σε περιμένω με χαρά
                       Η φίλη σου Άννα

....................
……………………………………………………
……………………………………………………
……………………………………………………
……………………………………………………
……………………………………………………
……………………………………………………

                                        ……………………………                                                    






 















4. Μπορείς να ζωγραφίσεις ρολόγια που να δείχνουν τις παρακάτω ώρες; Μην ξεχάσεις κάτω από κάθε ρολόι που θα φτιάξεις να γράψεις και την ώρα με αριθμούς:



 Εφτά και μισή:


Οχτώ και τέταρτο:


Δύο παρά τέταρτο:


Πέντε ακριβώς:























5. Μπορείς να  γράψεις μια ευχετήρια κάρτα για τη γιορτή της μητέρας;










 ........................................
.........................................................................................................................
.............................................................................................................................
.............................................................................................................................
                                                                         .....................................................







6.Κάνε την αντιστοίχιση.
ο αδελφός του πατέρα μου
ö                   ö
γιαγιά μου
η αδελφή της μαμάς μου
ö                   ö
θείος μου
ο γιος του θείου μου
ö                   ö
θεία μου
η κόρη του θείου μου
ö                   ö
ξάδελφός μου
η μαμά της μαμάς μου
ö                   ö
ξαδέλφη μου
     
                                           
            

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου